.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت كارخانه هضم زباله در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست استان گيلان از راه‌اندازي كارخانه هضم زباله توسط كشور كره جنوبي در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كامران زلفي‌نژاد افزود:اين كارخانه در زميني به مساحت 2500 متر مربع در رودسر احداث مي شود و مورد استفاده

مديركل حفاظت محيط زيست استان گيلان از راه‌اندازي كارخانه هضم زباله توسط كشور كره جنوبي در اين استان خبر داد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كامران زلفي‌نژاد افزود:اين كارخانه در زميني به مساحت 2500 متر مربع در رودسر احداث مي شود و مورد استفاده شهرداري‌ها، شركت‌ها ، ارگان‌ها، مجتمع‌هاي مسكوني، بيمارستان‌ها و درمانگاه‌ها قرار مي‌گيرد كه با راه‌اندازي اين كارخانه، 70 نفر مشغول بكار مي‌شوند.
وي در ادامه به رسيدگي پرونده‌هاي خلاف شكار و صيد اشاره كرد و گفت: يك‌هزار پرونده خلاف در رابطه با شكار و صيد در گيلان براي رسيدگي به مراجع قضايي استان ارجاع شده است.
وي همچنين از اختصاص 400 ميليون تومان اعتبار براي مرز مطالعات درياي خزر خبر داد و تصريح كرد: اين مركز جهت كنترل آلودگي‌هاي درياي خزر در 5 كشور حاشيه اين دريا، ايجاد شده و موظف به پيگيري واحدها و پروتكل‌هاي مختلف حفاظت از درياي خزر است.
زلفي‌‌نژاد اضافه كرد:سواحل درياي خزر از آستارا به چابكسر 360 كيلومتر است كه مركز مذكور از 25 روز گذشته حفاظت از درياي خزر را برعهده گرفته است و 10 كارشناس در اين زمينه فعاليت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.